piškenje u dalj

Moja Iskustva sa Piškenjem 2. Deo

2. Iskustvo, tokom veze.

Bio sam u izlasku sa jednom devojkom u pabu subotnje večeri pre 20-ak godina, ona je popila mnogo više nego ja. Izlazili smo tek par nedelja, ali seks sa njom je bio sjajan. Planirala je da prenoći kod mene i dok smo se vozili kući, rekla je da joj hitno treba da se popiša, ali nisam mogao da se zaustavim usred grada, pa je morala da sačeka još 20 minuta pre nego što smo uspeli da stignemo do kuće.

Parkirali smo automobil i ona je utrčala unutra da što sam ja video kao sjajnu priliku da je gledam dok piški, tako da nisam zaostajao. Spustila je svoje gaćice i sela na dasku wc šolje, a zatim počela mokriti, baš kad sam ušao. Bio je toliki pritisak da je mlaz prskao ravno umesto dole, polovina toga je prešla preko daske mokreći njene gaćice i pantalone, urin je tekao kao mali vodopad i dok je shvatila šta se dešava, farmerke i gaćice bile su natopljene urinom, a i svuda po podu je bilo mokraće. piškenje u toalet

Deo koji nije uspeo da pređe vrh prskao je sa prednje strane močeći unutrašnjost njenih butina i vraćao se nazad preko njene pice dole u šolju. Mislim da je manje od polovine završilo u samom toaletu. Moram priznati da smo se oboje slatko smejali usled cele situacije. Te večeri smo sve stavili na pranje i narednog jutra osušili.

Imali smo zajedničko kupanje i sjajan seks te noći, ali mislim da joj je bilo neugodno sledećeg jutra. Nikada to više nije spomenula, a ni ja to nisam izneo (barem ne sa njom).

3. Iskustvo, još jedna prijateljica

Ovo iskustvo je bilo mnogo neobičnije. Pre oko 10 godina bavio sam se nekom vrstom planinarenja sa jednom ženom iz Nemačke, Gemma se zvala. Radila je na istom mestu kao i ja. Veoma ljubazna devojka, ali živela je sa drugim tipom koji nije bio zainteresovan za penjanje Ja sam bio oženjen, a moja supruga je radila svake subote, ona je išla sa mnom par puta ali je ubrzo otkrila da to zapravo nije njena stvar.

Gemma i ja smo bili samo dobri prijatelji koji su radili na istom mestu, i bili smo bukvalno prijatelji koji su išli zajedno na penjanje jednom ili dva puta nedeljno, obično subotom ujutro na otvorenom a u zatvorenom posle posla svakog utorka ili srede.

Subotom smo često samo ja i Gemma izlazili na stenu ujutro, dok se sredinom popodneva ne bi pojavilo još nekoliko ljudi, obično studenata univerziteta koji su se i dalje oporavljali od mamurluka prethodnih noći. Kada smo bili sami, Gemma se sigurno nije sramila da spusti pantalone preda mnom kako bi se presvukla ili čučnula zbog piškenja.

Prvi put se to dogodilo nakon nekoliko meseci zajedničkog penjanja, i moram priznati da stvarno nisam očekivao. Prvi put kad je to učinila usred razgovora koji smo vodili o molekularnoj biologiji, odvezala se, prišla grmu udaljenom par metara, okrenuta prema meni, usred razgovora spustila pantalone, čučnula i počela mokriti dok me je gledala, i dalje pričajući o kopiranju DNK lanca kao da se ništa neobično nije događalo.

usputno piškenjeNisam znao gde da gledam, da li bi bilo nepristojno ako bih se okrenuo da je ne gldam ili je pak još gore da ne skidam pogled sa nje i pravim se da se ništa ne događa? Ona svakako nije razumela da je ta scena za mene bila kao davanje alkohola alkoholičaru. Zaista sam želeo da joj priđem bliže radi boljeg pogleda, ali održavao sam kontakt očima sa njom sve dok nije završila sa piškenjem.

Ustala je i, ne žureći se, povukla gaćice i pantalone, vratila remen i vezala se, a mi smo nastavili tamo gde smo stali. Naravno, ja sam u sebi drhtao ne verujući šta se upravo dogodilo! Kada je čučnula održavajući kontakt očima, pantalone i gaćice bile su joj oko kolena ispred nje, tako da nisam uspeo da vidim nijedan sadak detalj, video sam je samo kada je ustala i bez žurbe povukla gaće nagore, činilo mi se da joj uopšte nije smetalo što sam mogao da vidim vrlo jasan pogled na njenu obrijanu vaginu i obasjane kapi urina koje su se presijavale na njenim intimnim delovima.

Još uvek sam bio pomalo iznenađen i nisam znao kuda da koračam. Bio sam svestan našeg prijateljstva i to je bilo poslednje što sam želeo da oštetim pa sam se vodio kao da taj trenutak nije bio seksualno uzbudljiv za mene.

Drugi put, kao što sam se i nadao, učinila je to nekoliko nedelja kasnije nakon jednog težeg uspona. Ovoga puta nisam bio toliko iznenađen pa sam se diskretno pomerio u stranu, tako da sam imao pogled sa bočnijih delova i mogao sam jasno da vidim kako urin izbija dobar metar od njenog tela.

Od pozadi je izgledala kao momak da piški. Pitao sam je ‘kako to radiš?’ Ne rekavši ništa, okrenula se i suočila me sa punim frontalnim pogledom i nastavila sve dok nije ispraznila bešiku. Nikad pre nisam video da je to radila neka žena. Rekla je da ju je majka u Nemačkoj naučila da piša stojeći i da je to bilo zaista korisno na otvorenom. U tome sam se sa njom potpuno složio.

Takođe je rekla da je odgajana u porodici koja je redovno posećivala nudističke kampove i da nije bilo ničega stidljivog u vezi sa ljudskim telom, i da je to gledala stotina puta tokom svoje mladosti. Shvatio sam to kao nagoveštaj. Za nju je to bilo sasvim prirodno, ali priznala je da će to činiti samo pred ljudima kojima veruje.

Jedini problem kada se to radi na otvorenom, rekla je, bila je da mora da se nakapa na suvo. Takođe je imala hladan smisao za humor. Pokazala mi je detaljno nedelju dana kasnije kako je započela – spustila je prednji deo pantalona tik ispod grma, srednjim prstom je razdvojila usmine, raširila kolena u čučnju, povukla klitoris kažiprstom i krenula da piški. piškenje u dalj

To je sve učinila kako bi mogla prskati dovoljno daleko da ne bi napravila nered na odeći. Praksa se usavršava i imala je puno toga da mi objasni. To je bilo zaista super gledati, a njena otvorenost u vezi s tim bila je još napaljivija. Počeo sam da se osećam opuštenije sa njom pa sam odlučio da joj se pridružim i stanem pored nje kada je naredni put trebala da piški, što joj je bilo prilično drago.

Pretpostavljam da se počinješ osećati neugodno ako jedino ti stalno to radiš, a ja sigurno nisam želeo da ona prestane. U početku sam bio malo zabrinut oko toga da li ću dobiti onu anksioznost kada ne možete pišati pred drugima, ali mi je laknulo jer se to nikada nije dogodilo već sam lagano bez naprezanja piškio zajedno sa njom.

Penjao sam se s njom još dve godine nakon toga. Bilo je dosta puta da smo se popiškili rame uz rame i siguran sam da me par puta namerno iz zezanja pokušala isprskati, ali nikada nije uspela. Nikada nije pokazivala interesovanje za mene osim penjanja i mokrenja zajedno i uvek je uživala pokazujući mi taj svoj trik. Ponekad bismo svratili u kafanu na pola sata na putu kući, ali razgovor bi gotovo bio uvek vezan za penjanje ili posao.

Sreo sam njenog dečka nekoliko puta i prilično je bio fin. Pretpostavljam da su bili prilično čudan par. Vratila se u Nemačku dve godine kasnije i još uvek povremeno razgovaram sa njom preko mejla, ali ne verujem da ću je ikada više videti lično. Nedostaju mi ti dani.

Mogu da se setim još nekoliko slučajeva, ali možda bih to sačuvao za neki drugi put.

KRAJ

Please complete the required fields.